Wednesday, August 1, 2012

This ship is taking off

Նոր ամեն ինչ լավ էր:
Բաղդասարյանն էկավ, նստեց դիմացի սեղանի մոտ իրա այՓադով.... սկսեց բզբզալ.. հետո հոգնեց ու պոկերով որոշեց ցրվի...
Ես էլ իմ համար խելոք գործ էի անում, չմոռանալով մեկ-մեկ ֆեյսբուքի ներվային շարժումներին արձագանքել... ու էդ պահին ռաստցեվի մի մյուզիքի:
Մի ականջակալն ականջումս հասկացա, որ հեսա ոսկորներս իրանց-իրանց շարժվելու են էս գործի տակ, բայց էդ սաղ հեչ:
Էս 20 րոպե ա մի հատ հիմար միտք ա գլխումս պտտվում ու ինձ հանգիստ չի տալիս.
Սկզբից նկարագրեմ շեֆիս`
Բաղդասարյանը բոյով, ջանով մարդ, ա` արջի կառուցվածքով ու քայլվածքով, (բումփը-բումփը) ի միջի այլոց, զբաղվել ա ըմբշամարտով :ԴԴ վայ, մե՜, կասեին վրացիները.. Երևի, մի 200կգ կլինի:
Իսկ հիմա ինձ տանջող միտքը.

Ես միացնում եմ էս երգը ու գնաց~~~
Լույսերը միանգամից հանգում են ու Արտաշը սկսում ա դանդաղ շարժումներով էդ եքյա ջանդակը պարացնել` սենց հավեսով աջ ու ձախ տանելով, ձեռքերը բարձրացնում ա վերև, ուսերն ա սկսում շարժել, քամակն ա խաղացնում, սլոուլի.. դեմքին գրած ա "կայֆ".... Արտաշը լավ ա..
..yes, sir
one more please
trip around the galaxies
can I get some greenie-beanies..




Մի օր էլի կպատկերացնեմ ու մի կես ժամ բարձր կխնդամ ու ինձ գործից կհանեն:



No comments:

Post a Comment