Thursday, June 14, 2012

Lola rennt

Կիրակի մի հատ խայտառակ երազ եմ տեել:
Ես ու մաման  մեր խոհանոցում ենք, մեկ էլ կործանիչի  ահավոր ուժեղ, սովորականից մի  10 անգամ բարձր ձայն ա լսվում պատուհանի մոտ: Մի 2 րոպեից իբր ռումբ ա ընկնում.... ու երազային կանոնադրության քաոտիկ վիճակին համաձայն, իրականում դա ոչ թե ռումբ ա, այլ նռնակ ու հետևաբար, մենք` ես ու մամաս, փախնելու ինչ-որ ժամանակ ունենք, էն էլ.......... ինչ փախնել......
Սենց իբր վազում ենք խոհանոցից դուրս, բայց էդ վազել չի` դանդաղացրած կադրեր են, հավերժություն շարժման տնազով.... ու ես սկսում եմ ահավոր ներվայինանալ, մտածում եմ` "ա՛յ մարդ, էս ինչի՞ ենք սենց դանդաղ վազում, հեսա պայթելու ենք, մեռնենք..."..


Մարդու անելանելիության զգացումը ամենասարսափելի բանն ա, երևի.. հենց բռնում ա չանչերով` էլ պրծում չկա...

Տենց մնաց կիսատ երազս: Ամբողջ մարմնով խոշոր-խոշոր փշաքաղվեցի ու վեր թռա:

Աստղազարդ վարագույր

No comments:

Post a Comment